16 hari cuti sekolah....

Kalau tgk tajuk cam lama jer cuti sek ni.... Rasanya org lain punya lah byk plan p jalan2 kan.....
aku?????
Just stay at home....
Minggu pertama 3 hari( Isnin, Selasa dan Rabu) aku der class tmbhn Science utk murid2 tahun 6K....
3 hari seterusnya sepatutnya aku der plak kls tmbhn utk mate thn 6M
tapi
memandangkan Mak Nab n fmly p jln2 kat Cameron Highland
maka xder lah org nak tolong jagakan bujang2 aku ni,
jadi terpaksalah aku minta tolong ngn cikgu lain ngajarkan kls tmbhn aku tu.... (Terima kasih Cikgu Hasenah kerana membantu saya.....)
Rutin harian cam biasa lah sepanjang cuti sekolah ni..
Bgn tido, selesaikan keje rumah per yg patut....
jaga bujang2 tu yg kadang2 sangat memenatkan tapi bila lihat jer keletah Hazmi sekarang wat aku rasa hepy sangat....
Pastu kena plak minggu ni my hubby keje shift siang....
ngn ot skali dr kol 7a.m. sampai 7p.m.
lagi lah menyebabkab aku dok rat umah jer....
Lagipun aku ni bknlah yg jenis rajin nak kuar kalau xder hubby.....
P mana2 mesti ngn dia....
aku ni bawa kete utk pg atau blk kejer jer...
ataupun kalau der kecemasan barulah aku drve kete....
Tak best lah kalau jejalan xder my hubby....
Semua org tanya kenapa tak balik kg?????
Naper tak jalan2????????????
Naper tak p shopping????????????
Iskk....Iskk....
Kalau ikut hati saper la tak nak sumer tu tapi wat masa sekrg rasanya ...
Dulukan apa yang perlu di dulukan....
Family first....
Yang penting aku ngn my hubby hepy....
.....Home Sweet Home.....

Kadang2 org lain tidak memahami masalah org lain....
Sedap mulut dan hati jer nak cakap....
bagi yang sangat2 berkemampuan tinggal di bandar besar seperti KL ngn JB memang berbeza....
jadi fikir2 kan lah sendiri

Comments

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif