2day is Friday

.....JOM KITA BALIK.....
Friday@Jumaat
Kalau cikgu2 yg cutinya Sabtu dan Ahad memang paling suka Jumaat.....
Cnfrm kalau Jumaat kol 12p.m. dah boleh balik....
Kalau lambat sket pun kol 12.30p.m......
Kecuali yg memang jenis suka dok kat sek for sure balik lambat....
kalau cikgu lelaki lg2 lah balik awal sbb nanti nak p Sembahyang Jumaat....
tapi der cikgu lelaki yg memang dah pakai baju melayu.....
Suka stay jap n terus p masjid dari sekolah....
Lagi senang, pas sembahyang terus balik rumah....

Aku????????????????
Hari balik cepat cam biasa....
Lagipun Mak Nab dah pesan hari ni p ambik bujang2 tu awal....
Petangnya Mak Nab nak p Segamat sbb sok nak daftarkan Mariam kat UITM Segamat....
So balik sek terus nak ambik bujang2.....

Masalahnya kat rumah semua barang dapur dah habis ni.....
Ikan ker, udang or ayam tak der kat dlm fridge..... Sayur2 ada lagi....
Memang nak kena p Kipmart beli ni....
Tapi aku kalau nak kuar bl brg2 dapur n bawa dua-dua bujang aku tu....
Alamat..... memang x p lah....
Jadinya ikan dalam tin lah jadi mangsa kot...
hehehehheheh ( malas nya kau ni!!!!)

Per2 pun tgk lah tahap kerajinan aku nanti....
Yg penting balik dr skul nanti nak singgah p ambil Cheese cake yg aku dah order....
yummy.....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif