suP tuLANg mErAH

Hari ni Taski Hazim wat hari terbuka utk ambil report kad exam setengah tahun......
Ok2 jer la result Hazim...... Kalau ikut no dapat no 4 dari 11 orang....
Kata cikgunya Hazim Ok la tu, Hazim kan baru skul pada bulan April....
Tapi mama tak puas hati cz tengok markah xder kualiti.....
Ada 4 subject Hazim tak lulus....
Bayangkan lah bila tengok report kad tu ada 4 tmpat warna merah.... huhuhu
Sedih tau.....
Untuk Hazim cuba lagi next exam....
Jangan ada gagal lg tau...

Dah ambil report kad tu.... decide nak p mkn nasi ayam kad Bestmart ...
Tapi aku tukar plan p mkn kat Selera Selalu cz nak cuba mkn Sup Tulang merah...
Dengar kata Sup tulang Merah kat kedai ni sedap sampai dah pernah masuk kat paper....

Bone Steak.... n... Bread

Ni la sup tulang merah tu.....
Mkn ngn roti.....
Dah rasa memang sedap....
My sis yg x pernah mkn pun kata sedap....
Tapi mknan yg lain ok2 jer lah......
Just boleh kenyang kan perut jer....

Adik Hazmi

Lepas mkn aku p lak bank kat Tmn Nusa Bestari..
Nak byr duit kete....
Cuma teruknya aku..... (teruk sgt ker)
Selama ni x pernah p byr duit kete sndr tau...
Semua my hubby yg wat.....
Rupanya senang jer...
Cuma aku yg malas nak cuba wat cz manja lah konon.... huhu
Tapi bila dah wat ni rasanya len kali dah jd tugas aku la kot tiap2 bln byr duit kete...
......heheheheh......
Rasa pun cam aku dah leh ambk tugas ni kan...

On d way ke Selera Selalu

Pastu p beli skali pampers utk adik Hazmi...
yg pasti aku akan beli kat kedai ubat cina la....
Cam entry dulu... aku akan kata regenya lbh murah...
Bayang kan kat Giant RM42....kat kedai tu RM33
Bezakan .....

Sampai rmh semua penat n kekenyangan....
Adk Hazmi tido....
Semua ikut tido.....
zzzzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif