Aktiviti di pagi Jumaat

Hari ni dah hari ke 12 aku MC kat rumah.... Jari kaki aku masih sakit lagi... Setiap malam jer berdenyut2...  Actually masa jari kaki patah hari tu my huubby pun x keje, so dia lah yg paling byk membantu... dah wife dia x leh jln sgt, berdiri pun x stabil, my hubby lah yg mandikan n siapkan Hazim setiap pg sblm p skul.... juga mandikan Hazmi setiap hari... Terima kasih sangat2 sayang... "U're d best husband in d world"

Hari Rabu lps, my hubby dah start keje balik, tu pun minta ngn supervisor dia masuk shift petang, jadinya rutin mandikan Hazim masih my hubby yg wat... Pastu hantar lak Hazim kat rumah mak Nab dia sblm Hazim naik van p skul... Tapi adik Hazmi aku tak hantar...W/pun jalan terencot aku x sampai hati nak hantar cz aku der kat rumah... Tapi bila my hubby p work mula lah terasa x terkejar aku ngn Hazmi... Aduyai... lasaknya kamo... nasib baik ada abg Hazim yg dapat membantu, TQ sayang Hazim....

Tapi hari ni aku hantar Hazmi atas permintaan mak Nab, alasan sumer dah rindu banget ngn Hazmi... Kesian kan... jadinya pagi tadi masa hantar Hazim, Hazmi cam tau jer dia kena p, bgn jer terus nangis nak ikut my hubby hantar abg Hazim... Dah p sana, bg nak rak dok peluk ayah Razak dia... Rindu agaknya... kata mak Nab kalau dah dgn ayah dia cam "Beruang Koala" melekat jer... heheheh... Tu lah Hazmi... sambil my hubby dok borak2 ngn ayah razak dia, tup2 tgk dah selamat mandi n hensem dak Hazmi... . Sibuk lah dok panggil ayah dia... Rupanyer nak ajak jalan2 naik motor... barulah ayah nyer bgtau... memang dia slalu bawa Hazmi p sarapan kat kedai, mkn roti canai... Hazmi leh hbskan hampir sebiji roti canai... Tulah Hazmi yg memang kuat mkn n pantang nmpk mknan, mesti merengek minta skit... huhuhu

Aku lak ada misi tersendiri... Nak lipat kain baju yg dah membukit cz x sempat nak lipat kalau ada Hazmi... ai suka... Masa dok taip entry ni masih der lagi sket yg belum lipat... rehat jap p singgah rumah org dulu, baca per citer yg best.... hehehheh.... kain baju yg nak di basuh pun dah siap bersidai dah... byk yg ai leh wat tau... Pasni tak tau nak wat per cz bujang2 tu ayah depa nak jaga sampai petang... tupun bukan aku yg akan p ambil depa.... Tapi ayah nyer yg sanggup hantar balik umah memandangkan mama nyer masih x boleh jln jauh sgt... huhuhuhu...
k lah stop dulu, nak sambung lipat baju smula.... bye

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif