Majlis Kawin Abg @ Senai Utama

Hari ni p kenduri kawin abg (anak m.ngah my hubby ) kat senai Utama. dalam kol 10.30a.m. bertolak dari rumah p rumah ngah kat sana... My MIL pun ada sama cz malam tadi dia sleep kat rumah ai.. Kenduri hari ni lebih kepada majlis kesyukuran... Aku lak dok jer kat dalam rumah cam pengantin, tak rewang langsung cz tau jer la kaki aku ni sakit lagi.... tulang yg patah tu pun rasanya lom bercantum sepenuhnuya lagi.... Yg penting aku menghadirkan diri....  Ikatan persaudaran mesti dikukuhkan... "Saudara kan penting dalam kehidupan kita".

Masa datang tu x ramai lagi so aku suapkan Hazmi ngn Hazim mkn dulu.... tapi Hazim nak mkn kuih jer.... Hazmi pantang nampak mknan.... cam biasalah anak burung mama ni.... nganga jer mulut.... minta disuap...hehehheh..... Makanan yg ada sumer sedap... tambah lak tuan blog ni memang suka mkn nasi minyak or beriyani.... minat sesangat....Pantang ada mesti habis sepinggan...heheheheh

Ramai saudara dr Singapore yg datang cz family my hubby ni dulunyer asal dr Singapore.... Saudara pompuan sumer dah stay kat Mesia , semua dah jadi warganegara Mesia.... Saudara lelaki jer yg masih stay kat S'pore.... Cuma aku n my hubby jer yg lom wat pasport.... So jarang lah jumpa ngn sedara kat S'pore....
Memang kecoh n ceria lah suasa hari ni.... Maklumlah kalau semua dah berkumpul... best sangat...

Pasangan pengantin sampai dalam kol 2p.m. Xder la kompang tapi stay ada pelamin, cantik tau pelamin tuh... Yg wat pelamin tu pun isteri sepupu my hubby.... Dia ada kedai andaman... memang wat bisnes pengantin... Masa aku kawin dulu dia juga lah yg make-up.... bagi aku memang cantik....  Kat bawah ni aku letak gambar pelamin tu ngn bujang kesayangan aku, Hazim

Naper gambo ni cam blur jer.... 

Ni lah gambar pelamin tuh

Ni lak gambo pengantinnyer
Pengantin ni malu2 ker penat....hehhehehh

Ni lak gambo aku ngn pengantin pompuan.... Tuan blog mesti nak interframe
Terasa cam pengantin baru la plak.... Sedar tak sedar dah 8 thn rupanya aku kwn ngn my hubby....

Ni plak gambar utk sepupu my hubby yg balaja kat UPSI.... 
Permintaan istimewa nak interframe ngn tuan blog... hahhahaha
Jangan mare yer zira..... Comey la gambar ni... ditambah ngan pengapit comey kiri dan kanan....huhuhu

Ni lak gambo my hubby berewang
Pak long, Edy, My hubby n Emy....
Edy tu adik kpd Emy.... 4sure lah dua2nya sepupu my hubby 

Semangat nyer my hubby cuci pinggan.... Tak per bang, biar terbakar sket lemak yg ada tuh
sukanyer dia....hohohoho

Last skali nak masukkan gambar Hazmi
Hazmi sedang wat aksi geram...... GGGRRRRR

K lah untuk entry hari ni.... Nak upload gambar yg ada lagi tuh, mata aku ni dah berat sangat.... Perlukan tido... lagipun esok ada majlis kenduri arwah lak kat rumah cik kat Bukit Indah.... makan free lagi...
My MIL masih sleep kat rumah mlm ni.... My sis yg dok Kulai pun ada... Best rumah meriah...
Sumer dah kepenatan cuma aku jer yg dok bersengkang mata dok menaip... Blogger la katakan.... berchenta ngn lappy jer....huhuhuhu.... k lah bye... zzzzzzzzzzzzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah