Minum petang....

Ptg tadi tunggu my hubby blk keje.... Biasa kol 3.45p.m. dah sampai..... hari ni dah kol 5p.m. lom balik lagi.... Cal la my hubby.... Aku yg lupa dia bgtau semlm balik keje dia nak p byr per2 yg patut kat bank.... dah tu plak bank tu ada kat bandar Jb jer.... Tu yg lambat....

Masa cal tu my hubby bgtau dia dah kat Kipmart, dapat la minum petang ngn rojak.... so aku tak lepas peluang la kirim rojak petis.... bagi aku la, rojak petis kat gerai ni memang sedap, cukup segala rasa, Tapi hari ni my hubby minta nak yg pedas, patut la meleleh semua air, aku makan rojak hari ni, biasanyer ok jer... tapi memang berbaloi...

Paling suka makan rojak petis yg ditabur ngn kacang yang banyak.... Yummy....Yummy

Kat gerai tu juga ada jual kuih lompat tikam... Tapi dia dah siap wat kat dalam bekas tuppaware yg bulat tu... Dulu aku tak suka tapi sekarang sangat suka... Dah tu plak kalau dah simpan dalam freeze, sejuk-sejuk baru mkan, memang kaw lah... Tekak memang rasa nak makan tapi mulut tak ringan plak nak kirim kat my hubby... Tup2 tengok my hubby bawa balik kuih tuh..... sukanya.... Slalu cam tu, tau ajer aper yg wife dia nak makan.... kadang rasa nak makan, tup my hubby dah belikan.... Cam leh baca lak aper yg aku nak... hehehehhe.... sayang my hubby... tapi bila aku bgtau kat dia.... dia kata papa beli utk Hazim ngn Hazmi.... hahahahahah   terperasan la plak aku.... Ceh hampeh tol la

Dalam tuppaware ni la dia jual.... satu RM2.... ngn air gula tu skali...

Lagi satu yg my hubby beli, his fvret.... durian la.... Sekarang dah murah sket la.... dah banyak kat pasaran...
8 biji RM10....  balik jer dia terus makan dua biji.... Aku????????? tengok jer la.... kalau rasa nak makan nanti aku makan ngn nasi cz malas nak masak pulut... kalu ngn nasi, wat air garam sket... tuang kat nasi tu, n tabur gula sket, makan la ngn durian.... 

 Ni la baki 6 biji.... 2 bj lagi dah slmt masuk dlm perut my hubby...

Sementara tunggu my hubby balik, Hazim ngn Hazmi main2 kat luar.... tetiba jer adik Hazmi tarik tangan aku nak p rumah mak Nab dia.... Bawa masuk dalam rumah jer melalak... Sebut nak p rumah mak ngn best nyer dia lambai n babai ngn aku... rindu la tuh.... Jadinya mandikan, terus hantar p rumah mak Nab dia....  Kan main suka lagi.... Sampai la aku dok taip n3 ni Hazmi masih kat sana....  Biar la dia puas2 main dulu.... Jap lagi baru nak p ambil....

Dah siap ambil Hazmi.... dah tido pun dia.... Lambatnyer line tenet ni..... dari kol 8 sampai skrg baru siap 3 gambar dia upload....  baru siap aku taip utk n3 ni.... K lah nak tengok citer kat TV3 lak.... bye

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif