Berbuka Semalam

Semalam tak masak lagi untuk berbuka.... Aku terajin wat bingka roti jer... tu pun cz ada roti yg due nyer memang semalam.... Tapi terlebih air sudah.... Saper2 yg ada resepi bingka roti... syer lah yer....

Untuk menu berbuka beli kat bazar jer.... kebetulan my SIL datang so p la bertiga, me my hubby n her..... beli pun ala kadar jer cz x tau nak mkn per.... utk Hazim aku belikan nasi ayam ngn kiuh fvret nyer buah melaka.... mula2 plan nak wat sendiri tp bila nampak roti lain lak yg jadi.... so lain kali yer Hazim mama masakkan....
fvret Hazim.... 
Tinggal 2 biji jer Hazim dah kenyang...
Nasi kol 9 baru makan....

 Aku beli laksa Johor tapi cnfrm lepas ni aku x beli lagi kat gerai tuh... kedekut.... bawang ngn timunnyer boleh dikira....hampeh.... cuma naseb bek kuah dia blh thn sedap....

My hubby lak beli sup tulang merah..... mkn ngn roti.....

satu bekas ni RM 7....
ada la dalam 4 ketul daging dia tuh...
per2 pun yg pntg sodap....

Adik hazmi lak dah ok dari demam....so time berbuka tu bergilir lah aku n my hubby saper nak mkn dulu.... yg penting dah berbuka ngn air.... ni la muka budak ytyg dah sihaat demam..... nyenyak tidonya

Serius nyer muka daq Jemi ....

nyenyak nyer...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif