Permata Hijrah

Hari ni p cuba wat rawatan resdung kat Permata Hijrah... Kalau kat JB ni Permata Hijrah der buka outlet kat area Bandar Baru Uda.... saja nak cuba cz resdung aku dah teruk sangat... dah hampir seminggu mata gatal sesangat... rasanya nak garu pun dah x leh... dah melecet kulit sekeliling mata... pedih wei...

Rawatan tu setengah jam RM 50.... Memang kuar la lendir sinus tu.... dah wat rasa ringan sket muka aku... Yg penting mata dah x gatal...  tapi masa aku dok menaip n3 ni... aku masih bersin x berhenti2.... kata org yg kat Permata Hijrah memang cam tu cz dia nak bagi lendir2 tu keluar.... Bagi aku lebih baik bersin dari gatal mata yg x boleh nak di garu.... Rasanya sumer org tau kan tentang Permata Hijrah ni cz setiap hari mesti ada iklan masa berita... Ni lah yg aku dapat masa p tadi... Memang cam dalam gambar tu la lendir2 tu keluar...

Rawatan resdung yg percuma tu 3 minit jer.... Dia bagui ubat just nak tau kita der resdung ker tak... kalau ada terpulanglah pada kita nak wat rawatan tu ker tak... Diaorg x paksa pun...

Ni lah ubat yg aku beli.... 
Toner Hidung tu harga promosi 2 botol RM 10...
Pewangi Resdung plak sebotol RM10...
kapsul Resdung tu plak sebotol RM25.... Ada 50 kapsul
Ni rege aku beli kat outlet Permata Hijrah....
Kalau harga yg tertulis tu lain lah sket....

My hubby suggest kan aku beli ubat tu.... Katanya cubalah... My hubby dah bagi green light so aku setuju jer lah... harap2 lepas ni resdung dah berkurang.... Mungkin lepas raya baru aku wat lagi rawatan resdung tu.... kalau nak wat bulan pose ni mana bolehkan sebab rawatan tu semua masukkan sesuatu kat rongga hidung... Kalau nak wat jugak boleh lah waktu malam, tapi cam x sesuai cz tentu nak smbhyg terawihkan...
ermmmm.... So tunggu jer lah perkembangan terkini bila dah mula menggunakan ubat resdung Permata Hijrah ni.... harap2 sumernya akan bertambah baik...

Comments

  1. Salam, tumpang tanya, kat area mana tu di bandar baru uda? area masjid uda ke?

    ReplyDelete
  2. HH Mizi... kat bagunan baru area mydeen uda... tapi sebelah kanan kalau dari angsana... sebelah longkang besar.. dkt ngn flat baru..
    kalau biasa ngn tempat ni... rasanya boleh cari

    ReplyDelete
  3. askm....sy br je p buat rawatn resdung ptg td. malam ne, rasa xselesa, gatal , bersin lagi. mujo dpt jumpa n3 akk ne. jika x, mmg dr td dok salahkan PH je..thanks kak :) sowi PH..;P hihihih

    ReplyDelete
  4. askm....sy br je p buat rawatn resdung ptg td. malam ne, rasa xselesa, gatal , bersin lagi. mujo dpt jumpa n3 akk ne. jika x, mmg dr td dok salahkan PH je..thanks kak :) sowi PH..;P hihihih

    ReplyDelete
  5. Fieda>> sejak akak guna PH ni dah kurang sket gatal2 mata... sampai sekarang still guna titis hidung tu... bila letak jer bersin2 lah tapi gatal2 mata tak der... ok gak lah guna PH ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah