takder nyer story mory....

Dah dok kat rumah MC sebulan ni, aku dah mula borink.... eeee dah x tau nak wat per..... hari2 sekrg dah jadi rutin dok pulun tengok drama kat TV3.... lepas satu, satu.... dari Indonesia, p  Thailand, pastu balik Mesia jumpa Yusuff, pastu menjelajah lak kat dasar laut jumpa duyung....

Kira nya aku dok konker TV tu ngalahkan Hazim... Mula lah dok paksa Hazim tido ngn alasan dia kan penat balik skul....hehehehh .... bak kata duyung, insang hati ku, insang jiwa ku melekat terus ngn TV3.... Dulu slalu gak tgk my MIL.... tgk jer per citer kat TV.... Ambik ko!!! skrg dah berjangkit la kat aku....

Tapi hari ni kan Jumaat, so sumer drama2 tu kan xder.... plan nak menjelajah la rumah2 org lain n mengupdate entry baru, tapi Hazim lak yg dok konker laptop ni.... Asyik dok main game kat http://www.nick-asia.com..... Sebok dok men game Spongebob, pastu Dora lak.... Bila aku nak dapat turn ni.... kata Hazim "Best la mama game Dora ni" kalau dah cam tu ayat yg kuar dari mulut dia, kempunan la aku nak ngadap blog mana2 pun... ermmmmm

Verangan nak update citer n upload gambar Daq Jemi.... len kali k... Ni pun aku terbangun cz nak minum air.... Terasa hati nak on jap lappy ni cz tadi Hazim main game sampai kol 11p.m... Last skali aku yg tido tunggu dia habis main game.... Hazmi lak puas dok pulun soh dia tido smula.... Isk budak ni kalau dah terbangun tu, khoja nyer nak lawan ngntuk n main jer.... Udah-udah lah Hazmi oooiii.... Tido, dah malam...... k lah aku pun nak sambung tido balik.... cukup lah satu entry ni jer.... sweet dream k....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah