Majlis Solat hajat @ SKSBt 10

Majlis pada 2hb September 2010.....
Pukul 6.00 p.m... pendaftran ibu bapa n murid2 tahun 6.... khas untuk UPSR 2010....
Sambil tu pihak skul wat bersama majlis berbuka utk keluarga cikgu cikgi SKSBt 10....
Aku sampai dalam kol 6.30p.m.... lambat sket cz jam la jalan kalau dari perling nak p skudai bila time org balik keje.... ni jela satu2 jalan nak ke Senai n Kulai..... aku p pun sorg jer.... My hubby keje n aku letak bujang2 tu kat rumah Mak nab... lebih senang nak wat per2 pun...
semua org nak balik berbuka ngn family, so lagi2 lah jam...
Aktiviti petang tu bermula ngn bacaan Yassin, pastu berbuka ngn kurma n air mineral.... pastu solat maghrib n hajat.... barulah berbuka ngn mknan yg berat.....
Menu utk berbuka adlh nasi ambang n kuih muih.....

nasi ambang @ nasi ambeng
malam tu nasinya letak kat dalam tuppaware jer...
jadi tak der la daun pisang cam kat dalam gambar ni

W/pun nama aku ketua kat bhgian jamuan tapi rasanya aku x wat per2 pun Cikgu Hasimah dah wat @ orderkan semua.... Thanks kak Shima....
Boleh tahan sedap nasi ambang tu....
Dah kenyang... Syukur Alhamdulillah....
Majlis di sambung ngn solat Isyak n Terawih....
Majlis berlangsung n jayanya......
Tahniah utk semua yg menjayakan majlis....
tapi sayang satu gambar pun aku tak snap....
tunggu cikgu Rahman upload kat Facebook nanti la baru aku dapat masukkan gambar....
hehehhehe............

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif