Misi mencari belum selesai....

Semalam plan lepas my hubby balik keje..... misi mencari mengcompletekan keperluan raya sepatutnya settle tapi sampai midnight semalam cuma 90% jer siap..... Baju kurung n tudung aku x juga sempat nak beli.... huhuhuhu.... sebab aku yg terlupa nak bawa baju sample.... so aku takut nanti colour x sama..... moralnya aku akan sambung misi mencari tu hari ni kat Plaza Angsana.... harap2 dapat parking sbb kat Angsana sekarang cam dah jadi lautan manusia... tak tau lah datang dari ceruk mana?????????????

Semalam petang sempat p Kipmart sebab nak beli kasut utk Hazim n Hazmi........... juga songkok utk 3 bujang di rumah.. Puas gak dok memilih kasut utk Daq Jemi cz kakinya dempak kat depan....  jadi kalau x kena gaya sakit lak kaki budak kecik tu.... last dapat size 25.... sekali tgk cam kaki budak 3 tahun..... Besarnya kaki ko dik.....
Abg Hazim lak mencari size 34.... yg berkenan jer size dah habis..... jadinya pilih punya pilih nasib baik ada gak yg Hazim suka.... last2 dua2 hijau.

Kasut Hazmi dan Hazim
Kaki semuanya besar dan panjang....urrmmm
Dah siap tu cari lak songkok.... Yg paling suka daq Jemi lah.... Asal letak jer songkok kat kepala sengih2 wat muka poyo.... baguih sangat le tu ko dik.... verangan jer lebih..

Songkok papa, Hazim n Hazmi
Bila la mama nak dapat kawan ni.....

Lepas berbuka tu aku tinggalkan Hazim n Hazmi kat rumah Mak Nab cz nak p Jusco Bukit Indah nak beli t-shirt my hubby n hnbg mama...hahhahaha
Penat dok pilih kat hnbg tu akhirnya aku angkut gak satu.... tu pun 50% sale.... ambil blouse scarlet 1 utk aku juga....hahahahhah lagi.... sukanya ....
Pastu My hubby beli 2 t-shirt utknya n jean sehelai..... jadi utk 3 bujang kat rumah keperluan raya sumer dah complete.... tinggal aku jer nak completekan hari ni mencari baju kurung n tudung.... hopely adalah yg berkenan kat Ansgsana nanti.... 

Hazmi dah bgn..... sambung lagi len kali....
Daaaaaaaa




Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif