PeR YaNg Di BeLi

agak2 nyer apa lah yg aku beli ek?

sblm sampai lagi memang aku dah plan nak beli....

So bila samapai sana memang mata ni dok melilau jer cari...

Fridge magnet.....

dulu x minat tapi sekarang......
aaii suka sangat.... minat ni pun dapat dari MIL...
Kat fridge dia laagi banyak...
So masa kat Zoo Melaka tu aku beli satu....
satu lagi beli kat menara taming sari...
Lupa nak ambil gambar satu2...
aku tunjuk jer fridge magnet yg aku dah kumpul

Fridge magnet yg ada ni byk my sis yg kat UTP tu tolong belikan.... Dia tau kakak dia suka so kalau ada yg best n menarik mesti dia tolong belikan.... TQ dik...

Lagi satu yg aku beli baju utk Hazim n Hazmi.... Sekarang ni kalau beli mesti sama.... cam kembar lak...

 Baju utk Hazmi

Baju utk Hazim

Kalau betul2 nak jalan2 kat Melaka n shopping..... Satu hari nanti aku return semula ngn family...
Utk kali ni bawa budak2 aku dok tgk jer lah per yg anak2 murid aku beli..... 
Melaka tunggu kedatangan kami lagi k.............

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah