ExTReMe ChEEsY LaVa PiZZa

Haaaaaaaaa......................
Semalam kan main aku masak.... hari ni tutup kedai....
Ni kes tengok iklan sebelum tido semalam....
tetiba tekak rasa nak try lah mkn pizza extreme cheesy tuh.... nampak cam sedap je kat iklan kat tv tuh....
Bila sebut jer nak mkn pizza malam tadi.... Hazi lagi suka....
"kalau order malam ni lagi best kan mama , tapi dah nak tidokan "... tu lah jawapan Hazim
tau pun kamoo dah nak tido... lagipun masa tu dah kol 1 pagi... Cuti sekolah ni Hazim memang tido lambat....

jadi dah plan x masak hari ni, aku nak mengemas mainan2 Hazim... nak buang yg mana dah rosak @ pecah dikerjakan Dik Hazmi... Memang lasak lah adik sorang ni... dapat 1 plastik hitam tuk aku buang...  Lepas tu aku lak dok pulun gosok mata cz byk habuk... susah lah resdung yg x nak hilang nih... pedih mata mak ooiii.................

So utk lunch hari ni memang kompem order la.... aku memang jarang p mkn kat kedai or p beli sendiri... mesti delivery memanjang... senang keja... tunggu depan pintu pastu makan.... hahaha
So dalam kol 1.30 baru order.... jadi kol 2 lebih lah baru lunch....

Dok mengadap 4 beranak.... aku order 2 regular pizza utk kos RM33.50.... Satu aku try exreme cheesy lava... lagi satu memang fevret family Hawaiian chicken... Bagi aku biasa2 jedr extreme cheesy lava tuh... lagi suka hawaiian... mungkin  sebab aku bukan peminat cheese yg tegar kot... tapi still leh makan lah... atau mungkin sebab aku x add on topping kot...  per2 pun pizza memang best!!!!


P/S >>>  Dinner malam ni nak ajak my hubby p beli kat pasar malam lak...
                                  hari2 ni memang betul2 tutup kedai...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah