...lembab nya line tenet nih...

Semalam tertido sampai n3 pun tak tertaip... niat di hati nak tido kan Hazmi... Tapi ngn aku skali kelaut... hehe... dah tu lak nak edit data emis lagi... Pegawai kat PPDJB cl lagi semalam sbb data aku x update... kan dah dapat amaran... huhu...

So semalam memang plan nak stay up nak settlekan lah... separuh pun jadi lah... tapi tertido... hari ni tgk nama sek kuar lagi lah kat laman web PPD JB tuh... Aduyai... hari ni semangat nak wat...

Petang tadi dapat wat sikit... pastu line dah makin worse... asyik tak dapat masuk jer laman web emisonline.... betul2 menduga kesabaran aku... Pening dah kepala bila nak wat tapi x dapat... gerammmmm......

Buka blogspot ni boleh plak... laman web emis tu jer yg susah sgt nak masuk... esok kena p sek lagi sbb ada sesi pendaftaran utk murid2 tahun 1 2011... Aku kena jaga dewan utk murid2 tahun 1 ni exam nak tentukan kelas... harap2 murid2 nya ok aja...

harap2 malam ni aku dapat stay up... kemaskini kan data emis lagi... banyak lagi data nak masuk...
esok dah tahun baru... Jadi azam baru... semangat baru... utk semua aku nak ucapkan...

"SELAMAT TAHUN BARU 2011"

Comments

  1. chiayok! chiayok!!

    aku dah tag ko utk contest.. try je laa ek.. ;)

    ReplyDelete
  2. Hazmi tido kol 1... last skali aku bgn dah kol 2a.m... stay up jap jer la cz esok nya nak sek..
    dah perasan hang tag aku tapi tak dan lagi nak join...huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah