~~~MaLanG TaK BeRBaU~~~

Hari ni der somthg yg x best berlaku kat my hubby.... cian nye kat dia....
nak tau cuba tengok gambar kat bawah ni...

 yang paling teruk kena jari kelingking my hubby...
dalam agaknya luka tuh....
tengok dah bengkak pun....
syukur tak patah kan... ^ - ^

kalau aku gamaknya dah patah dah jari aku terkena kipis syiling.... Ni kali kedua tau my hubby terlanggar kipas yg sedang berpusing... nak kata laju no 3 lah masa dia terlanggar  tadi...
My hubby ni tinggi sket dalam 186 cm.... so rumah sewa aku ni lak rendah... dah tu p lak pasang kipas syiling... terlupa nya pasal... terlanggar lah tadi.... dah tu makan tgh hari tadi bersuaplah...

Darah leh tahan banyak.... dalam 2 jam gak still meleleh kuar tapi sket2 la.... risau gak aku mula2 tuh... kan per kan, takut patah... tapi my hubby ni kira kuat tau... masa aku publish entry ni my hubby dah p keje cz hari ni dia ot dari kol 7p.m.... sampailah kol7a.m sok pagi...

Kesian... dah letak minyak gamat... dah letak ubat kuning.... harap2 sembuh ngn cepat.... lv u so much...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah