Mood Kureeeeng.............

Mood aku ok ja.... tapi mood Hazmi ni yg x baper nak ok hari ni.... dari tgh hari tadi sampai lah sekarang nak bergantung jer ngn aku nih.... nak taip satu n3 pun x dapat.... nak kata demam... badan x lak panas...
asyik kejar hazmi naik tangga jer..... dah penat aku ni dok kejar... rasa nya dah lebih 10 kali dah... yg pelik tak juga aku kurus.... hehe

Dalam dok tak dan nak taip n3.... sempat gak aku wat BW... terutamanya blog En Ben lah...  lagipun semalam kan aku der join segmen yg En. Ben anjurkan... So hari ni ada lah sedikit perubahan kat jumlah follower aku... tak lah byk... dari 19 org bertambah jadi 23 org... ada 4 org baru...

Jadinya tadi aku jengah lah blog2 depa n follow balik... Almaklum lah follower aku kan tak ramai... so setakat ni sapa2 yg follow aku tu cnfrm lah aku follow balik... terima kasih utk yg sudi follow blog aku nih...

hazmi dok merengek nak aku tido kan... ni pun curi2 taip...

k semua... nite

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif