SepeTanG @ HuTan BaNdaR

hari ni papa ambil cuti.... saja nak merehatkan diri... so decide nak bawa budak2 ni p mandi2 kat Hutan Bandar.... ni la 1st time aku nak p... even my hubby org JB pun x pernah p... Aku laks dari masuk UTM 1996 sampai sekarang pun x pernah masuk... so hari ni nak try lah...

Plan laks nak p lps Asar... sebab nanti petang aku leh beli Chicken chop or lamb chop yg sedap n murah kat Hutan Bandar tu... so dalam kol 5p.m... baru gerak kuar dari rumah... dalam 5.30 dah sampai... hahhahahha
semua jakun cz 1st time la katakan.... pusing2 jap p la tempat mandi utk kanak2.... mak oiii hijau nya air... dah baper lama lah MBJB x basuh kolam ni.... tengok ada org lain bg anak depa mandi... Hazim pun dah excited.... bagi jer lah.... hijau pun hijau lah....

Jom tgk gambar.... bukti tuh air hijau cam letak pewarna hijau....

 Semangat Hazmi nak lepaskan tangan.... Jeles lah tu tgk abg Hazim berenang sendiri

 Hazim yg mula2 takut pastu tak nak balik.... balik lah bang ooiii... takkan nak tido kat sini laks...

 Papa n Hazmi

 Mama n Hazmi

 Gaya berenang Hazim  @ merangkak dalam air....

 Suka sangat.... len kali kita datang awal sket k..

Hepy time...

Disebabkan aku n family p lambat sgt.... so jap jerlah Hazim n Hazmi leh main air... Dua2 tak puas.... harus return lagi ke sini w/pun air hijau...Rasanya pihak mbjb lebih utamakan hujung minggu kot sbb semua kemudahan dia cam tak dijaga masa aku p.... air2 pancut kat tempat mandi tu pun dia x on kan... toilet yg aky masuk masa nak tukar baju Hazim n Hazmi pun lampu x leh on... Dah lah kol 6.30p.m... gelap sangat masa masuk toilet tuh...

Sepatutnya mbjb  kena lah jaga selalu... bukan org dtg hujung minggu jer... aku harap lepas ni kalau aku datang harap2 ok lah dari hari ni....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif