~~sesi terjah blog~~

Niat di hati dari tadi lagi nak jenjalan kat blog2 yg aku dah follow.... sejak cuti sekolah ni memang aku dok depan lappy jer... lbh byk masa kat depan lappy dari depan Tv... nak  tau sebab pe aku kat depan lappy lbh banyak mesti kena bc entry aku sebelum ni...

Malam ni pun sama... awal masuk bilik nak tgk tv kat tapi stay bawa my lappy... yg pasti tanpa Astro... ingat kan dapat lah tgk tv puas2 tapi Hazim lak dok main game PS2 kat TV ni... puas aku pujuk akhirnya kol 10 tadi dapat gak tengok citer Di mana Isteri ku?..... My lappy lak tak leh nak on pun sebab Hazmi tak tido2... kang dok berebut ngn dia nak tekan keyboard... iisskkk payah sungguh...

Akhirnya dapat gak aku tgk citer Di mana Isteriku? tanpa gangguan... Hazmi dok main ngn abg Hazim... suka lah korang dok melompat atas katil ni... Haaiii bujang2 mama ooii kalau patah katil ni kita pakat tido ramai2 atas lantai yer...huhu

Sal citer tadi tu agak meruntun perasaan gak... sedih... lakonan mantap Eizlan Yusof, Elly Suriaty, Zila Bakarin.. Sedih cuma aku kurang gemar ending Eizlan meninggal dunia... aku harapkan hepy ending...

Habis jer citer aku tutup semua lampu n TV bagi gelap gelita bilik... sebab apa ya??.... Nak bagi hazmi tido... puas kiri, kanan, pastu kanan lagi, kiri semula... baru lah dak Kecik ni tido...

So dalam kol 12.30 Hazmi tido.... YES!!! aku dah boleh on my lappy... dapat update blog... so bila buka jer terus buka blog kawan aku yg aku kenal masa sama2 blaja kat maktab sebab nak jadi CIKGU... Blog Cikgu EJA... So dia der citer gak sal citer tadi... So dari blog dia tu lah aku dapat tau blog artis kita Eizlan Yusof... kat blog dia pun der byk gak citer2 yg boleh dikongsi bersama...
ada gak petua..... jom ramai2 terjah blog dia jom!!  SELAMBER JE...

Dari blog dia ni lah aku buka blog Eizlan... pastu dok terjah lagi blog2 artis yg ada... n dengn rajin gak aku dok tambah blog list artis kat blog aku... hehe...

Dah puas dok terjah dah dekat kol 2 pagi... rasa entry ni pun cam panjang dah...
mata aku pun dah ngntuk... jom tido kawan-kawan....

P/S >>> saper tau nama lain bagi ikan nyok2... aku teringin nak mkn tapi kat johor x tau depa panggil ikan pa... saper2 yg ada info syer lah sket....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah