Masih.....

Masih lagi di sekolah masa aku dok menaip n3 ni.... Cikgu Shila ni tak reti2 nak balik rumah ker.... takkan nak mengajar sampai 2 sesi.... agak2 lah... kang ada yg kata aku ni gila kuasa...hahahhaha ker aku memang gila kuasa?????????????

So baru siap kemaskini kan data yg GPK 1 nak bawa p meeting esok.... aku ambilah kesempatan wat entry ni sblm aku balik.... mata pun nak mengantuk n sangat penat...

Hari ni jadual memang padat... mengajar non-stop 7 masa dari kol 7.50 sampai kol 11.40... dapat rehat pun x sampai 20 minit bila budak2 berehat... naik lenguh kaki dok naik turun tangga.... So pagi2 lagi aku dah sarapan nasi goreng... sebabnya takut aku yg lembik.... Habis kelas aku mkn tgh hari lak kol 12.... Dah lama tak mengajar... rehat jer... cam ni lah jadinya... Suara pun dah serak2... Aduyai...


harap2 aku sihat2 jer... Janganlah minggu pertama ni dah sakit2... Kang dah balik... kompem tak sempat nak buka lappy ni....


P/S >> kena siapkan buku rekod ngn segera... PPD nak datang pantau.... Chaiyok3x...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif