tak ke mana.... @home

As salam....
hujung minggu biasanya masa untuk family bersantai or berjalan2... time ni lah masa untuk jalan ramai2... atau bawa anak2 jalan2... bukan setakat anak jer mak ngn bapak pun nak rehat gak setelah seminggu bekerja...

aku???? cam biasa lah dok kat rumah... sabtu my hubby keje dari kol7 pg sampai lah 7ptg.... kena ot cz tetiba jer leader lagi sorg ambik cuti emergency.... nak wat cam ner kan...ermmm... tak ke mana lah weekend ni... wat aktivity kat rumah jer....

So bila Hazmi dah tido petang tu.... Hazim laks layan game... aku cam ada masa yg  byk gitu... mood rajin lak datang... siap kek coklat satu... dapat wat utk minum petang... lagipun kek coklatkan fevret Hazim... kan main suka lah dia... selalu guna resepi kek coklat kukus... tapi kali ni cuba resepi yg bakar  lak... menjadi n sedappp.... hehehehhe

pagi tadi kek coklat tu dah hbs.... so bila dah siap masak sup tulang utk lunch hari ni.... aku masak lak kek marble yg aku pernah kongsi kat sini....  semenjak dua menjak ni memeng lah aku rajin masak kek sbb Hazim suka mkn... lagi satu...  sebab dah ada oven... hahahhaha

bak kata my hubby wat lah supaya dia boleh buka stall jual kuih petang2... tak nak lah aku... belum bersedia lah nak masak utk tahap jual2 nih... lagipun kang tak tertulis lak buku rekod aku tuh... lagi kes naya tuh... 

Bujang2 pun dah tido.... aku nak p iron baju Hazim  ngn baju utk aku pakai sok... gud nite sumer...
sweet dream k....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif