tak siap juga

Semalam p sek sebab ada sesi pendaftaran murid2 tahun satu dan juga pembayaran yuran utk semua kelas.... Aku memang tak der pegang kelas tapi dok tolong cikgu jagakan murid2 tahun 1 exam utk streaming kelas... Bila tgk gelagat depa2 ni ada yg funny...

Dah siap exam... aku sambung la keje update data emis aku... tak siap jugak... bila sistem dah online... line tenet ni mesti laju... kalau dah line tenet ni hampeh... keje aku pun jadi hampeh gak...huhu..

nak siap kan keje... malam tadi aku stay up sampai kol 3 pagi... siap semua data utk enrolmen murid ngn subjek utk cikgu2 ajar tahun 2011... lapang dada...tido pun rasa damai jer... tapi ada gak rasa mesti ada ralat lain lak lepas ni....

So bila Hazmi tido petang ni aku pun... online nak sambung update data ngn blog aku nih.... Tapi yg wajib buka dulu lama web PPDJB... sebab apa... nak cek ralat... Memang sah lah kuar lagi nama... sebabnya jugak... aku tak masukkan lagi pengalaman cikgu2 ni ngajar subjek tu baper tahun...

Dah cek tadi cnfrm ada lagi 87 ralat... uuiihh... banyak lagi tu... Nak sambung edit data lagi... Buku rekod nak ngajar esok pun satu tak wat lagi... tak sentuh lagi pun buku rekod tuh... Nampak gaya malam ni kena stay up lagi... Jangan aku p sek esok aku ngantuk dah lah...

Hazim pun esok dah mula sekolah... Dah pindah dari taski tahun lepas ke tadika yg lain... Tahun ni Hazim blaja kat Tadika Iman cawangan Taman Perling... harap2 ada perubahan yg lebih baik utk Hazim... Amin...

P/S >> aku nak sambung keje update data emis... siap data emis... data SMM lak menunggu... Tahniah wat kawan2 cikgu data yg dah settle semua ralat... TAHNIAH!!

Comments

  1. selamat berkeje ye kak shila...lama dah bercuti tu..hahahaha

    ReplyDelete
  2. cuti pun duk edit data tu gak... bukan 100% cuti....
    tapi kalau dah first day memang kelam kabut lah...
    mana dok dengar budak2 melalak lagi...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif