Marhaban Syawal 1432H

Utk thn ni... ni lah pertama kali aku sampai ke rumah cikgu2 sek yg wat marhaban....sbb nya my hubby keje... nak mengharapkan aku p ngn Hazim ngn Hazmi je... memang tidak lah... sebabnya aku tak mampu nak jaga Hazim n Hazmi sendirian...lasak lah dua2 bujang ni...

jadinya hari Sabtu lps my hubby balik kol 3... sempat lah nak join marhaban ni... Ke Kulai dulu sblm sesi marhaban jam 8mlm.... First skali ke rumah Cikgu Maznah @Tmn Pulai Utama... gambar yg ada

 Tuan rumah berbaju n tudung ungu
2 dr kanan... Cikgu Maznah
Terima kasih utk pulut kuning n rendang ayam yg sodappp

 ustazah Rosnita n Ustazah Noraina

Yg tu je aku dapat join sbb nya terus p rumah kawan lama aku lak kat Taman Pulai Flora... last jumpa masa konvo UTM tahun 2002... lama sgt berbual2... Rumah utk marhabahan yg seterus nye aku tak sempat nak join... Minta maaf yer Ustazah Rosnita n Cikgu E'ellya... tak datang malam tu... Terima kasih utk jemputan k...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif