Pendaftaran Tahun 1 sesi 2012 dan Exam lagi utk Hazim

3hb baru ni... ada taklimat ibu bapa dan pendaftaran untuk murid2 tahun 1 sesi 2012... untuk memudahkan aku n my hubby.... Hazim bersekolah ngn aku jer... kebetulan tahun ni sek mula ngn satu sesi... jadi agak mudah untuk aku terus hantar hazim ke sek agama lps sek keb... cuma aku kena lah stay kat sek hari2 sampai kol 3.30ptg utk ambil Hazim balik sek agama.... yg penting mudah!!!!

turn my hubby lah 3hb tu untuk dengar taklimat sbb aku nak siapkan keje DATA yg perlu diupdatekan ke PPD pada 4hb sblm kol 10pg.... memang aku agak kelam kabut nak mencari enrolmen semua kelas tahun depan memendangkan sesi sek bermula 4hb....

Time taklimat tu Hazim perlu menduduki ujikan aringan untuk menentukan kelas tahun satu.... hanya ada dua kelas shj... 1ARIF atau 1BIJAK... result ok masuk 1ARIF... jadi dalam kelam kabut tu aku sempat n menyempatkan jugak diri ni p kelas ambik gambar hazim exam.... Kan main khusyuk dia buat... Yg klakarnya siap dok mengajar member sebelah... tapi ssayangnya yg kat sblhnya tak faham bahasa melayu...hehehhe..

Jom tengok gaya hazim masa exam....

 Semangat dok sesuakan huruf ABC... huruf kecil dan huruf besar...
Yg sebelah tu lah hazim sibuk dok tolong ajar...
Dia ikut jer apa yg hazim buat
hehhe

 Khusyuk

 satu kelas
lebih kurang 35 orang

Dah siap... nak semak semua dah buat n betul atau salah..
Good Luck utk Hazim...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif