Jom ke Giant with Hazmi

petang semalam sementara tunggu Hazim ngaji Al-Quran... Bawa Hazmi ke Gaint Tampoi jap sbb aku nak beli minyak masak n telur... sambil2 tu cuci kete sekali kat area Giant tuh... Al maklum lah aku ni jenis rajin guna jer... yg lain2 semua mr hubby yg buat...hehe

So sampai jer aku ambil lah bakul... terus Hazmi minta nak bawa bakul tuh... katanya "Adik dah kuat, adik boleh bawa lah"... Terus dia laju jer p kawasan jajan... aku ikut jer dr belakang... sudahnya dia masukkan mamee n potato chip.. pengaruh tak sihat aku dah berjangkit kat Hazmi ni... isk tak bagus nih...

Sudahnya bila bakul tu dah berat aku minta lah nak tolong bawa... menjawap pulaks dia... "adik tau cam ner nak wat... adik wat cam nilah..." Comel lak aku dok tengok aksi dia dok menolak bakul tuh.. hasilnya
kan bagus kalau Giant ada troli yg kecil macam kat Tesco... 
boleh bagi hazmi tolakkan..

Bila my hubby nak minta bawa pun dia stay nak tak bagi...
Sudahnya bakul tu jadi senget sebelah...
tengok kat bawah nikan
sempat pulak dia peace tuh...
So sweet both of u

sampai kat kaunter pun dia yg keluarkan semua barang utk dikira... last2 my hubby bagi duit kat dia soh dia yg bagi kat cashier tuh... kan main suka... berangan dah besar sangat lah tuh..hehhe

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif