Mesyuarat Agung PIBG kali ke 38

Hari ke sekolah coz ada sambutan Maulidur Rasul dan Mesyuarat Agung PIBG kali ke 38.... dan yg pasti setiap tahun semua menunggu acara utk cabutan bertuah.. tahun ni hadiah agak banyak berbanding tahun lepas.. utk sek aku yg kecik ni 44 hadiah tu kita banyak tau..... dan hari ni memang rezeki ibu bapa coz lbh kurang 8 org cikgu jer yg dapat... yg lain semua ibu bapa... So tahun depan pastikan ibu bapa datang lg ramai k..

 Kesemua 44 hadiah dan hadiah utama adalah microwave jenama Elba..

 Sebahagian hadiah yg ada
jam dinding, rice cooker, iron
dan yg pasti hamper..

 tapi aku lebih berminat dengan stand mixer yg ada... 
bukan aku jer... 2,3 cikgu juga yg dok aim hadiah tu
tapi semua tak dapat....haha

 ini lak hadiah utk AJK PIBG
2 tahun sekali Ajk akan bertukar
dan tahun ni nama aku tersangkut jd juru audit
dgn alasan ada anak yg sekolah kat situ
so nanti aku tukarkan Hazim ke sek lain lah
tak yah pegang jawatan... hehe
aci gitu????

 tahun ni tetiba aku bertuah... ngee~~
dapat ini
v
v
v
v
v
 water dispenser 26 liter
bole aku guna kalau lah der wat majlis
kira ok sesangat coz kat rumah memang tak der yg bersaiz ini..
Terima Kasih kepada yg menyumbangkan semua hadiah cabutan bertuah utk tahun ini..
tahun depan sumbang yg lagi besar n lagi best K....

w/pun majlis lambat selesai n penat tapi suka hati sbb dapat hadiah.. kol 2 br balik rumah...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif