PVR b.yond memang best lah....



dah hampir 2 minggu guna PVR ni memang best lah... dah jarang nak miss citer2 yg aku suka even citer tu mula lambat... so tekan ajer butang R... aku sangat2 suka... semua dah direcord... pastu aku boleh aja nak tengok bila2 pun... hehe

Bukan aku jer... malah tak yah nak berebut2 ngn Hazim... dia pun dah tau nak soh aku recordkan kalau dia tak dapat tengok... sekarang ni aku tak miss tengok rancangan baru kat  Astro Ria (104) dan Mustika HD (134)... MasterChef Selebriti... pun aku record ja takut terlepas... sbb kadang2 budak2 ni dok tengok kartun... Senang tekan jer info... pastu pilih siaran yg kita nak rekord.. tekan jer butang R... even kita tak tengok siaran tu pun automatik akan direcordkan... memang mudah...


Yang pasti my hubby yg tersangkut nak pasang PVR ni bila ada kakitgn Astro datang rumah wat promosi... tapi aku ni was2 sbb takut ada caj tambahan kat dalam bil... Tapi katanya semuanya free dgn syarat ada langgan beyond super pack... lagi laju lah my hubby nak... last2 aku yg dok pulun merecord utk my hubby kalau dia kerja malam... memang senang... my sister yg kat Kulai pun dah pasang gak... katanya pun memang mudah... best lah my BIL coz dapat record game bola yg selalu main awal pagi kan...

dan yg paling best bila nak p mana2 jap... boleh pause dulu rancangan yg kita tengok... nak cepatkan, nak undur... semua boleh... hehehe... jadi jakun jap aku dibuatnya... Yg paling best bila hazmi tertekan butang pause... semua dah berhenti... terus dia campak remote coz takut... dia ingatkan dia dah rosakkan TV...
hahaha

harap2 janji Astro katanya free tu berkekalan lah... jgn plak bila tiba2 tengok bil ada penambahan amaun lak... poning kepala den... apa2 pun buat masa sekarang ni aku puas hati...hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif