Salam 9 Ramadhan 1433H

As salam semua.... Semoga semuanya sihat disamping menjalani ibadah puasa seharian... Syukur alhamdulillah hari ni dah pun 9 hari kita semua menjalani ibadah puasa...

Syukur juga Hazim masih bertahan.. kuat macam tak puasa.. melompat2 main ngn Hazmi... sampai aku lak yg dok bising risau takut dia kepenatan... mungkin juga disebabkan Hazim dah mula belajar puasa dr umur 5 thn, jadi ni masuk tahun ke 3... dia kuat ajer... tiap2 pagi nak kejutkan utk bangun sahur pun tak der masalah... rasanya kuantiti nasi yg hazim mkn lg banyak dr aku...

 gambar sahur 4 hari lepas kalau tak silap
stay ceria w/pun sahur

nasinya macam mkn tgh
abaikan pemandangan yg menarik kat belakang tu yer
heheehe
mak yong sekarang yg makin malas...

Seminggu ni juga hanya berbuka n bersahur bersama Hazim je sbb my hubby keje  dr 7p.m. ke 7a.m... sekurang2 nya ada juga berteman...

Aku lak as mak buyung sekarang ni makin kurang selera mkn... makin risau juga tapi nasib baik baby baik jer... aktif bergerak... yg pasti sahur aku tak miss kan.. kang kalau miss sekali ngn Hazim tak bersahur... lagi parah... kesian baby n Hazim...

Bertambah plak dgn keadaan aku yg lemah jer sepanjang bulan puasa ni... baring ajer... so kebykkan juadah berbuka memang my hubby belikan... boleh dikatakan boleh kira baper kali jer aku masak... lebih tepat aku gantung ajer kuali n periku... huhuhu

Time berbuka lagi lah... tak der selera nak mkn nasi... so yg paling aku suka makan time berbuka...
ni ha... mesti beli tapi tak lah selalu... tapi yg ni lah paling banyak aku beli... Laksa Penang

betul2 membuka selera...
tambah plak ngn kuah yg pekat n telur sebiji
memang mabeles...


tak sabar nak menunggu waktu berbuka petang ni coz my hubby ada sama... Selamat berbuka utk semua....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif