4 Syawal 1433H @Bukit Hijau Estate, Kedah

Semalam ayah ajak beraya kat rumah adiknya a.k.a my Mak Ngah...  aku pun dah lama tak jumpa... rasanya dah zsetahun lebih... nak wat cam ner kan bila dok jauh utara selatan ni... dulu aku memang sangat2 rapat ngn mak ngah...

 posing dulu sebelum bergerak

Rumahnya kat Estet Bukit Hijau... sbb her husband keje ngn Sime Darby as a Police bantuan... Memang dikelilingi ngn kelapa sawit... tapi best kan rumah cam tu oz tanah keliling rumah... tanam lah apa nak tanam pun... terkejut aku tengok pokok cili yg mak ngah tanam... kat JB aku nak tanam cam tu memang tak rajin lah aku nak membela...haha

 pokok cili, daun kesum, pandan... 
banyak lagi lah...

Memang plan nak makan tgh... so kol 12.30 tgh sampai sana... dah lama tak mkn air tangan mak ngah... memang terbaik.. sedap sangat dan yg pasti sambal belacan nya memang power.... meleleh air hidung kepedasan.... hehe

 Lunch terbaik...
dah lama tak jumpa

Dok lama gak... lepak2 5 jam kat sana sambil tunggu seorg lg my sis datang one family...  snap2 juga sambil lepak2...

 my love
ayah, adik, hazim n Hazmi


Tunggu si comel Imanina sampai... 
lepak2 jap terus balik...
Tamat beraya di hari keempat




Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah