dan pun berusia~~3 tahun 2 bulan

Diam tak diam blog aku ni dah pun berusia 3 tahun 2 bulan... mula2 aku tulis blog ni rupanya pada 3 Sept 2009... apa yg aku tulis masa tu... baca balik.. klakar pun ada...hehe.. nak baca jom tengok kat sini....

dalam 3 tahun ni follower aku baru cecah 90 orang... biasa2 jer kan... coz aku bukan blogger tegar yg update citer sensasi selalu... just suka2 kongsi pengalaman, kisah keluarga, anak2 dan juga per jer yg tetiba aku rasa nak syer kat blog ni...cuma sekarang ni excited dok syer citer2 korea... tak caya... ni bukti follower aku... huhuhu

terima kasih untuk yg sudi jadi my follower...
kalau yg belum follow..
sudi2 lah jadi follower my blog

pasal akaun nuffnang plak... aku tau pun dr my sis sbb dia dulu pun ada blog, cuma sekarang dah tak aktif... so earning dari nuffnang selama 3 thn adalah ciput jer... huhuhu... tapi ok lah dari takder... cuma aku perasan skrg ni penambahan tu laju sket dr dulu... slps nuffnang berwajah baru.. tak pernah sekali pun lagi rasa hasil dr berblog nih... mungkin tahun depan lah kot... Cam ner pun tetap bersyukur ... biar ada dr tak der langsung kan...

Hasil berblog selama 3 tahun
kalau korang perasan tulah satu2 nya BE yg ada sekarang... 
harap2 dapat lah BE lagu dr nuffnang

harap2 aku ni rajin lah berblog... harap dapat berterusan di dunia blog ni..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah