24/11/2012 ~ 24/12/2012..Sebulan...

24/11/2012 ~ 24/12/2012... 
Saffa Ridhwah dah pun sebulan.. rutin check up dah mula cam biasa @Klinik Kesihatan Tampoi
kali ni ambik time check up waktu ptg...coz senang sket, urus makan n mandi semua baru gerak p klinik.. kebetulan my hubby pun ambik cuti so agak senang lah nak control Hazim n hazmi... kalau aku jer ngn anak2 nanti kecoh...

 jadinya my hubby risau ambik cuti lagi... kebetulan machine kat tmpt keje kena service... sampai pun dah 2.30pm... dapat no 2147..  lambat lagilah.. tambah plak aku lupa bawa buku merah masa aku pregnant... sgt2 lupa yg cek masa sebulan ni...  kena bawa buku merah, sbb aku pun kena cek juga... nasib baik tak kena marah ngn nurse...ngee~~

ramai juga yg datang cek petang2.
nasib lah tunggu giliran

sudahnya dalam kol 3.45pm cam tu baru no aku kena panggil... dan aku tak tau ada sistem baru kat klinik ni... depa chek ikut kawasan plak... dah x der system cam dulu lagi masuk bilik by bilik... skrg ni area tmn Perling masuk terus bilik 4A... rasanya lbh teratur.. yg lambatnya sebab silap aku... padan muka kan.. saper soh aku lupa... 

Dah siap timbang cek semua... perkembangan Saffa memberangsangkan... aku masih fully breast feed Saffa... Kena juga cucuk utk sebulan... pandai Saffa,  nangis kejap jer... harap2 dapat fully breast feed lama2...
masa lahir 
berat 2.9kg
panjang 49cm
ukur lilit kepala 32cm

 dah sebulan
berat 4kg
panjang 53cm
ukur lilit kepala 36cm

gambar hari ni 25/12/2012

gaya tidur budak x suka dibedung
surrender ajer lah kalau dah nyenyak

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif