Aku super mom????

As salam semua reader n blogger
dah 5 hari tak update blog kesayangan...
 Rindunya...
ada ker yg rindu nak baca blog ni
heheheh
per pun tetap update kan

X sempat nak story mory
janji dapat gak curi2 
update drama korea
maaf lah kalau ada yg menunggu sambungan setiap episode
agak lambat  sebab nak biasakan masa bila dah ada Saffa

Minggu lepaskan dah mula sesi persekolahan bagi tahun 2013
w/pun aku aku masih bercuti tapi
hari2 p sek cam mengajar
hehehe
sebabnya menghantar dan ambik Hazim
 pg dan balik dr sek keb ngn sek agama
nasib baik gak my hubby balik kol 3ptg
so dia jerlah ambil Hazim balik sek agama
rehat lah sket
 
Super mom kah aku????
pagi2 uruskan Hazim..
Hazmi n Saffa pun bawa sekali setiap pagi
pastu p lak ambik Hazim
usung lagi Hazmi n Saffa
Kesian Saffa asal nak tido jer
kena angkat masuk kete
baru nak lelap dlm kete angkat lak masuk rumah
pastu tgh hari keluar lagi
memang mencabarlah aku rasa 
sbb baru nak sesuaikan masa aku uruskan Saffa
 
kepenaan hantar abg long sekolah
 
Penat gak coz balik jer
nak uruskan masak lagi
kalau Saffa ok.. senang
kalau mood dia x ok aku pun ko gak
huhuhu
 
Nasib baik mood tido Saffa 3 hari tu baik jer
tapi hari jumaat minggu lepas dia x tido semlman
Sabtu pg tu kol 8 baru lah dia tido
memang menduga kesabaran
Bila Saffa tido aku pun hanyut sama
sekali tersedar bila dengar 
Hazmi minta ngn Hazim
"Abg long buatkan abg ngah roti ngn kaya"
"Abg ngah lapar"
Alahai kesiannya anak mama lapar
terus aku bangun ngn kepala ting tong buatkan roti
Memang Saffa ni suka sangat duga mama dia
 
 
Minggu ni lak my hubby shift malam
nilah pertama kalinya lps bersalin kan Saffa
my hubby shift malam
so berempatlah tidonya
harap2 Saffa ok jer waktu tidonya
senang mama nak urus n hntr abg Hazim sok pagi
sangat mengharapkan aku jadi super mom..
 
Saffa hari ni
 hari ke 44

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif