Burger Bakar No 1

Semalam hajat tercapai lagi... Ngidam nak mkn sebelum bersalin kan Saffa... pastu sambung ngn pantang lak... tertangguh lah kan.. kan glamour sekarang ni asyik2 burger bakar... blog, Fb even surat khabar n tv pun dok citer sal burger bakar ni kan... jadi aku pun ikut terliur sama nak makan... tambah2 bila tengok gambar burgernya bertingkat2 nafsu makan aku membuak2 aiihh...

asyik dok berbunyi ajer... baru aku perasan kat depan Giant Nusa Bestari.. kat area parking lot.. betul2 tepi jalan... ada jual burger bakar nih... rupanya dah glamour juga burger bakar no 1 nih.. nak tau lebih lanjut leh kat page ni kat fb... burgerbakarno1

Aku n my hubby ni first time lah beli... so senang kata my hubby order lah cam kat dalm gambar katanya... aku lak punya lah rasa nak makan... pulun gak dok search kat page depa n baca kat blog2 yg citer sal burger bakar kat jb... tapi ni lah yg paling dekat ngn rumah aku... per yg kami beli semalam as our dinner... dan yg pasti depa tutup hari Selasa...

kosong jer kan sbb my hubby ingat sayur memang ada
rupanya kena minta juga... tambah RM lg
yg ni ajer RM16.50
pendapat aku rasanya mkn yg sebijik tu lg sedap kot drpd yg 3layer cam nih
dan yg pasti gmbr kat fb ni nmpk lg menarik dr yg aku beli
huhuhu

gambar dr fb burgerbakarno1

kalau sebiji cam ni nmpk lg sedap
harus cuba yg ni lak len kali

pendapat sebenar aku.... aku lbh suka burger special biasa..... cam aku pernah citer kat entry ni dulu... hahaha...
 tp x tau lah tekak org lain sbb sehari jer depa leh jual dlm 200bj burger dr kol 7mlm sampai 1pg...
kalau korang nak cuba burger bakar ni... ni aku bg map gerai dia... cedok dr fb depa juga...

boleh mkn kat situ juga sbb disediakn meja
nak tapau no hal lh...
boleh juga katanya call n order jer
pastu p ambik


!!!!!!!!!!!!!!Selamat mencuba!!!!!!!!!!!!!!!

Comments

  1. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif