Jalan2 KL ~ day 2 #Petrosains

Akhirnya berjaya juga kami sekeluarga bercuti di Kuala Lumpur... Org len dah berkali2 p sana... apatah lagi yg dok sana... maybe dah xder rasa per2 kan... tapi jujur aku ngaku aku dah 36thn baru jejak KL wey... My hubby dah 42thn baru juga jalan2 KL... memang bersyukur akhirnya sampai juga ngn selamat... JAKUN jadi nya... ngaku jujur ni... ada yg nak mengata silakan.. hehehe

So planning hari nak bawa Hazim n Hazmi p KLCC... aku yg selalu comfius kiri ngn kanan ni kena jadi co-pilot... parah jadinya wei... nak belok kanan... aku tercakap kiri atau sebaliknya... dah tu plak dok berpandukan maps google tu aku yg pening... berselirat jalan... akhirnya pusing2 sampai juga jalan ke parking KLCC... terus masuk ISETAN... misi utama terpaksa cari sling bag baby carrier utk Saffa spy senang nak dukung... nak bawa stroller x muat nak isi kete...huhuhu

dah beli jer, keluar ISETAN... terus masuk Petrosains... 
So sebagai kenangan harus diabadikan gambar2 sepanjang kat sana... jom tengok..

Hazim sangat2 suka masuk... sampai ajak masuk lagi sekali... bagi aku bayaran masuk murah n berbaloi ngn apa yg ada... memang best... cuma yg kelakarnya... Hazmi sgt takut ngn dinasour yg ada... puas ajak bergambar.. lagi dia lari jauh adalah.. apalah abg ngah ni...hehe
 
 kan main suka bidak berdua ni main ngn bayang2 kat kawasan interactive art

Penat jalan2... keluar jer terus cari tempat makan... Pizza hut jom...

So next enty kita sambung lagi... ke Aquaria pulaks...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif