Testimoni MAGIC SOAP JSD oleh diri sendiri


Beminat pm me kat faccebook RAFSHILA ROMLI

Testimoni diri sendiri... Penggunaan MAGIC SOAP... Saya start menggunakan sabun ni 25/1/2013... diam tak diam dah hampir 2 bulan menggunakan sabun ni... mula2 was2 juga nak guna... betul ker best..TAPI KINI>>yang pasti tak rasa nak guna sabun buku biasa lagi... memang rasa sangat bersih dan kulit makin lembut sejak mengguna kan MAGIC SOAP... my hubby tegur my back pun dag tegang... tak menggelebeh cam dulu... lagi pun saya baru lps bersalin anak yg ke 3.. baru 4 bln... yg pasti perut pun makin kurang buncitnya...

lagi satu badan saya jenis yg kuat berbau n wajib guna rexona... tapi sejak guna sabun ni... memang jarang sekali guna rexona... hitam2 kat celah ketiak pun dah berkurang... cerah dah... BEST WOOO

pastu saya juga guna kat muka sbb muka jenis berminyak n sangat byk parut2 jerawat... jerawat pun rajin tumbuh kat area bawah dagu... TAPI sejak guna MAGIC SOAP ni... my hubby pun perasan perubahan... kata nya muka saya dah kurang berminyak n jerawat pun dah kurang... parut semakin berkurang... lembut jer rasa kulit muka... seronok sgt sbb dr remaja dulu ada masalah jerawat... yg pasti sampai tengah hari muka masih nampak seperti berbedak... 
JOM SAPER2 yg nak rasa cam saya rasa sekarang... JOM guna MAGIC SOAP keluaran JSD... memang berbaloi dgn RM36

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif