koleksi gambo Hazim n Hazmi

Hari ni start UPSR 2009... So byk kelas yg dicutikan so aku de byk masa free... Jadi aku pun suka2 ler nak bagi gambo2 anak aku untuk tontonan umum... Anyway Good Luck untuk murid2 ku... Ni la Hazim dan Hazmi. Hazim puas senyum... Hazmi kusyuk jer dia tido..

Hazim 2 tahun lebih... Raya tahun 2007

Sukanyer dapat ambil gambo... Cute kan!!!!!!!!!
Dengan baju Wan bagi... Hazim rindu sgt kat Wan
Ni lah buchuk mama... Lebih kurang cam abg Hazim... Skunk ni suka tol berbual sampai dengar kat jiran sblh bila Hazmi bergosip.
Memag smkn tembam.... Hobi baru Hazmi kalau abg dia main PS2 mula la dia pun x nak tido cz tengok jer abg Hazim main... Mula la mulut tu bergosip jer... nak wat cam ner abg Hazim x fhm...
Sajer la aku ni nak promote anak2 aku yg memg comey2 blaka... Semoga bila besar jadi anak yg baik n soleh k.







Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif