BESDAY HAZIM 4 TAHUN

BESDAY BOY
Hazim genap 4 tahun
Sebenonya 24 Oktober ritu besday hazim yg ke 4.... Aku plak 19 Okt ritu dah genap 32 tahun. Nak wat majlis beso2 rumah sewa aku tu sempit sgt. Nak mudah, akhirnya beli kek n KFC bawa p rumah org yg jaga Hazim ngn Hazmi.. Ayah Hazim tu bilal masjid jd senang nya buat doa selamat jer sket antara family aku ngn family ayah Razak Hazim... Dah dua tahun aku wat kat rumah ayah Razak Hazim.... Sedara family husben pun takder sape yg aku jemput.... kan nyer tak nak jemput, tp takwat majlis kan.... Nak jemput pun tak wat kat rumah sendiri.... Senang cerita Hazim tau tu majlis sambut besday dia... kat bawah ni aku serta kan gambo kek besday boy ngn gambo masa majlis hari tu...

Kek besday Hazim yg dibeli petang tu kat Season Taman Perling.... Dah takder design lain cz tak tempah. Bl jer apa yg ada.... Janji Hazim suka cz dia yg pilih kek tu sendiri.

"Cepat la mama kita potong kek tu"... Dah tak sabo Hazim nak makan kek ni...

Mama tumpang kek yer sayang.... Besday kita kan pada bulan yg sama.

SEMOGA HAZM PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI SERTA JADI ANAK YANG SOLEH DAN BAIK. Aminnn

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif