Dominos Pizza

Makan tgh hari hari ni just pizza dr Dominos..... Nak masak  tapi susahnyer nak bergerak.... My SIL datang tadi tgk kaki aku.... Tu yg dicide order jer la.... Senang kan call jer nanti makanan dah sampai depan rumah.... (org malas memang sesuai nih... hehehheh tadah mulut jer perut kenyang) Cam ner nak kurus kalau ini jer yg aku asyik makan.... Menambahkan lomak jer lah...

Kalau makan pizza ni aku prefer dari Dominos.... bagi aku kurang sket  la berminyak berbanding Pizza Hut....  Yg best lak aku ni suka order delivery jer.... Jadinya kalau Dominos ni, lambat jer depa bagi kupon lambat.... Mean aku leh tambah 1 regular pizza utk next order.... Best tau.... Kalau Pizza Hut tak pernah lak dapat kupon cam ni.... Tak tau la depa ada ke tak kupon lambat ni.... 2 minggu aku MC ni nampak gaya nyer dok depan  laptop jer lah.... Blogger, FB, FB, Blogger.... Kalau laptop ni leh cakap, agaknya dia pun naik buhsan tgk muka aku nih... hehehehheh

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif