Layan CSI @ Crime scene investigation

Dari kecik lagi kalau baca buku citer mesti siri penyiasat cam Siri Salma, Anak2 Hadi ngn satu lg yang aku tak ingat nama omputih tajuknya... Memang suka sangat kisah2 misteri @ penyiasatan ni.... Mesti baca sebelum tido n terus tertido... Zaman kanak2 la katakan... heheheh

Tapi sekarang ni kemaruk lak ngn siri CSI tak kira la Las Vegas ke, NewYork ke atau Miami... Sumer aku balun suka sama rata... kalau my hubby prefer Miami... ada ganas sket katanya, lagipun my hubby suka sangat ngn hero nyer tu Horatio yg bergaya ngn rayban nyer.... dah tu plak Horatio ni kalau nak tembak aksi guna pistol tu yg dapat memikat my hubby.... dari tak tengok langsung akhirnya terpengaruh ngn wife dia ni dan jadi pengikut setia...hehhehe

Aku lak memang hafal jadual waktu siaran CSI ni.... Mesti tengok.... Tapi sejak hazim dah masuk skul... kena tido awal... Aku pastikan tengok ulangan pada setiap Ahad... WAJIB takder yg boleh kacau... tak dapat tengok siang tengok malam... janji boleh tengok..tak miss siaran..

Malam ni aku tgk Season finale CSI las Vegas... ending yg menyedihkan... Ray kena tikam... pastu habis gitu jer.. tak suka...tak suka...tak suka....
Ray kan ganti Grissom.... dah tu plak ray ni lebih kepada hero filem... jadi mungkin kurang kick kan bila berlakon drama.... Pendapat my hubby la ni... bagi aku sumer ok... dah kira fanatik aku ni kat siri2 CSI...

Kalau dah habis siri2 sumer ni, tak sabo la aku dok tunggu bila lak dak ada siri baru... Masa tu mula lah kurang aku tgk TV.... Hazim lah yg paling suka... "ko buka la katun puas2 Zim"...... Masa dok taip entry ni my hubby lak dok tgk ulangan CSI yg kol 10 tadi.... Sbbnya dia balik keje n sampai rumal dalam kol 11.30p.m.... Aku tgk byk kali pun aku suka... hahhahaha

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif