terbangun dari tido

Actually dah tido dari kol 10p.m. tadi.... terbangun cz Hazim batuk2 non stop.... kalau tak dibagi ubat kang melarat jadi lelahnya plak.... Aku skrg ni pun, kalau Hazim batuk lain macam jer kasi la dia sedut haler nyer tuh.... Slalu nyer berkesan.... Masa aku dok menaip ni dia dah slamat tido semula.... sunyi sepi.... batuk nyer dah tak berbunyi langsung.... Harap2 ok lah sampai sok pagi....

Slalunya aku dok tunggu citer yg aku suka kat channel AXN.... tu yg kekadang tido lambat sket.... Slalunya hari Isnin ngn Rabu lah cz Isnin CSI NY n Rabu baru ni dah start new season for CSI Miami.... Tapi kalau hari2 lain x der citer yg aku suka.... paksa la bujang2 ni tido awal.... Tambah plak my hubby hari ni keje masuk kol 7p.m.... Cz Nepal kat tempat keje dia dah kena balik... pagi esok kol 7a.m baru balik... Time2 gini tidolah aku 3 beranak... Sangat2 tidak suka.... Bestkan saper2 yg hubby nyer keje tak der shift or kena out station...

Dah bgn ni mata tak mengantuk la plak, so buka tenet taip jerlah per2 yg terlintas kat hati ni.... mula nak merepek meraban dah ni... sblm tertaip yg ntah apa2 ntah baik p jalan2 kat rumah2 org, kot2 ada citer yg best.... babai......

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif