BeRakHiR SuDaH DeBaRaN

Result UPSR dah keluar.....

TAHNIAH untuk yang telah berjaya....  Bagi yang kurang memuaskan.... cuba lagi... Ini bukan keputusan terakhir.... Dan jangan sesekali berhenti berusaha.....

Cikgu lagi berdebar tunggu result.... dah tu plak aku ngajar 2 subjek Sains ngn Math utk 2 kelas..... Memang berdebar sangat2...

Math pun nak fikir.... Sains pun nak fikir.... kalau Sains aku tak risau sangat cz ngajar kelas tengah jadi aku harap semua lulus tapi nak wat cam ner.... ada sorang yg dapat 'D'.... Peratus keseluruhan meningkat  juga walaupun naik 9%.....  Bagi kelas aku 13 orang dapat B.... 13 orang lagi dapat C.... seorang dapat D....

Tapi math lak aku ngajar kelas last.... memang tiap2 kali wat ujian yg lulus seorang jer.... tapi syukur alhamdulillah.... SYUKUR result hari ni capai la target GB minta 12 orang yang lulus... Peratus keseluruhan naik 1% je.... tapi yg penting ada peningkatan....

Untuk semua cikgu2 tahun 6.... Tahniah dan terus berusaha untuk tahun hadapan....

P/S>>> Citer result yg aku ngajar jer..... keseluruhan tak leh nak citer semua....
5A cuma seorg sahaja... TAHNIAH.... utk NURUL NABILA BT SAAD

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif