MaRaH... BenGanG... PaStu AkU YG MaLu...

n3 pagi tadi der bagi gtau kan yang aku beli wshg mache dari Courts....... So seperti yg promoter tu janji katanya DHL akan hantar hari ni.... Maka nya aku pun tuntut la dari Courts.... dari pagi aku cal tanya info... Pastu kata nya ada dah barang kat dalam sistem... aku tanya balik dah ada kat courts ke.... katanya ada... so aku pun pelik lah naper org DHL x cal pun aku nak hantar.... dah marah dah ni....

Dah tu plak tgh hari tadi ada meting sampai kol 3P.M.... Aku still sabo lagi.... Balik rumah aku cal lagi... tiba2 jawapan budak courts tu wat aku bengang sangat katanya x dapat hantar hari ni.... esok baru leh hantar... darah aku menggelegak lebih 100 degree ni...

HAAA.... kan dah kuar ayat power aku.... mula lah aku dok merepek meraban ngn budak courts tu...
Siap aku bagi masa tuh... kalau aku tak dapat gak sebelum kol 8P.M .... aku p Courts aku nak duit aku balik... sape soh pandai2 janji ngn aku nak hantar hari ni... len kali deal betul2 tak lah aku marah ngn bengang ngn dia...

Jadinya dalam kol 5P.M tu dia cal aku katanya tgh deal ngn manager dia... aku tak peduli per manager dia cakap .... yg aku tau aku bagi masa sblm kol 8P.M gak... dah tu plak kena bayar RM49 utk cz pghantaran tu ... lagi lah aku bengang... Budak courts tu lak x bg tau ada kos pghantaran... time nak bayar baru bagi tau.... len kalu Pihak Courts ni kena la bagitau awal2 kat customer yg nak beli tu kalau barang besar2 kena bayar kos penghantaran....tak der kompromi aku nak juga hari ni!!!!!!!!!!!!... hahahhahahah

Dalam kol 6P.M.... lebih... tup-tup ada org bagi salam kat luar pintu.... sah dah sampai....
Sekali bila my hubby tengok jer terus dia sebut nama org ni M## C#####.....lah...  ALAMAK!!!! aku terus tutup muka.... MALU SEH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dia lak dah tengok keter aku dah tau la kan cz wife dia ngajar satu sek ngn aku.... memang kenai sesangat lah.... Mana nak ku campak malu in???????????
Tu lah len kali berfikir sebelum bertindak.....hahhahahahah
padan muka aku.... Bual punya bual rupanya wshg machne aku tu der kat Simpang Renggam.... Budak Courts tu tak plak bagi tau kat aku.... kalau lah aku tau der kat Simpang Renggam aku pun consider la jugak.... ni cara dia cakap tu cam ada kat Courts kat area rumah aku ni jer... so nak salah kan saper?????????

Yg pasti aku hepy cz dah dapat..... Terima kasih kat abg DHL yg hantar tu.... Sory jer nyusah kan korang... Lepas depa balik terus aku basuh baju aku 2 trip..... nak basuh lagi dah x der tempat nak sidai.... sambung sok lah yer.....balik skul esok basuh baju lagu....yeeee hhaaaa...........

 dari atas.... Cover tu katanya dari kaca.... nampak la baju dok berpusing kat dalam.... 
daq Jemi pun sama sibuk nak pegang tapi takut.........

Ni lah Washing Machine baru aku.....

Stop sini dulu nak iron baju pastu tido............ daaaaaaaaaaaaaa

P/S >>> hati ku berdebar2 nak tunggu result UPSR sok.... rasanya cikgu lagi berdebar dari anak  murid. 

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif