Yeay!!!!.... dah cuti sekolah.... Tapi banyak lagi yg belum settle~~

Hari ni dah mula cuti sekolah.... kalau ikutkan memeng best... cam nak plan macam2 tapi kalau sorang jer keje cikgu... plan cuti agak terbantut.... Kalau laki bini yg dua keje cikgu time ni lah nak bawa family jalan2....

Walaupun cuti dah mula.... kebanyakkan cikgu masih lagi perlu ke sekolah.... tapi ada gak negeri2 yg cuti start terus cikgu2 pun start.... Tapi kalau kat Johor ni... bergantung kat Gb lah... Cam sek aku kena datang minggu awal cuti utk selesaikan semua keje2 fail n dokumen itu ini bagi tahun 2011.... Pastu naik lak cepat seminggu... Meeting awal tahun.... plan2 baru utk tahun 2012...

Aku lak agak bz sbb nak uruskan Hazim.... maklum lah ni lah pengalaman pertama anak masuk sekolah... tahun depan darjah 1... nak memudahkan aku bawa jer skali p sek yg aku ngajar... senang... Cuma masalah nya sekolah agama aku lambat nak daftar... sbb tak tau bila depa wat pendaftaran... Rupa2 nya dah pun habis tarih...

Petang semalam baru p ambik borang... minggu depan baru dapat hantar sebab perlu sediakan dokumen yg perlu...  nasib baik ada kekosongan lagi... kalau tak lagi payah nak berurusan... Cuma yg tinggal nak beli2 baju2 n barang persiapan sekolah... harap2 semuanya berjalan lancar...


Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif