++kalau tak bz bukan cikgu namanya++

dah pun Jumaat... hari last utk minggu ni lepas bercuti seminggu... seminggu jugak aku tak update blog kesayangan ni... bz... naik jer sek terus ada bengkel e-operasi... mula lah aku kena paksa sibukkan diri utk update data yg perlu... mesti siap sblm 30hb nih....huhu :-(

Kekadang aku pelik ngn gomen ni yg suka sangat nak wat sistem yg ada "e" kat depan kan tapi sistemnya sangat2 lah lemau.... pastu ada plak sistem yg datanya sama... sudahnya cikgu2 wat keje yg sama utk dua kali... contoh paling mudah e-operasi ngn emis... pastu dok plak key in markah kat SAPS ngn SAPR... bende yg sama... kenapalah tak combine jer sistem tuh!!!!!!!!

mood aku pun swing2 juga dok wat e-operasi bila ada yg paham wat2 tak paham banyak data aku nak edit... dok plak soh cover itu ini... bukan tak nak tolong tapi meh tolong aku juga... nak bahagi keje dia kat aku... bahagi juga keje aku kat dia... baru adilkan...huhuhu... (dah jd sesi luahan persaan pulak)... kalau der yg terasa tu sorry lah... memang aku penat....

Hazim palk seminggu ni ada ujian utk sek agama... harap2 anak mama dapat jawab dengan baik...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif