++lagi berita sal SBPA++ bila dapat gaji

Pagi tadi dah kecoh sal SBPA dah mansuh.... Pastu kekal smula ngn smm... Makanya ramai tertanya2.. cam ner ngn kenaikan gaji tahunan... dan yg paling best... semua tertanya2 baper gaji aku tahun depan....hehehe

kecoh jugalah kat sek tadi... dan yg paling penting semua nak tau bila dapat... dan yg pastinya saper2 yg kenaikkan pada bulan Januari mesti dapat tunggakan kan... huahuahua (gelak ngn nada jahat)... nanti kita minta blanje sket....

So aku ada terbaca kat Berita harian katanya

"Pelarasan gaji yang diumumkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini akan berkuatkuasa 1 Januari tahun ini dan dibayar mulai bulan ini atau April, kata Presiden CUEPACS, Datuk Omar Osman.
Beliau berkata, ia berdasarkan kepada perbincangan CUEPACS dengan Perdana Menteri sebaik selesai Perhimpunan Khas Penjawat Awam Bersama Perdana Menteri di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini, pagi tadi.
"Sama ada pembayaran akan dibuat secara penuh atau berperingkat, ia bergantung kepada jabatan masing-masing," kata Omar ketika ditemui di sini, hari ini. "



kalau nak baca lanjut lagi leh baca kat sini

 yg pasti menunggu dengan penuh debar dan sabar.....

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif