Update di Minggu ke 15... fever...

Hari ni dah pun masuk minggu ke 15... sedar tak sedar ada lagi 25 minggu to go... yg pasti hari ni aku tak berapa nak sihat... Dr pagi dah rasa tak ok... tapi gagahkan juga ke sekolah... sudahnya masuk kelas hari ni... cikgu nya bagi latihan tanpa suara.. baik plak budak2 ni bila tgk cikgu nya tak sihat... pandai plak behave diri.. kalau tidak suara diaorg mengalahkan cikgu yg dok mengajar kat depan...hehe

Nak minta izin balik awal nak ke klinik... nasib plak tak menyebelahi bila semua org besar tak der utk sign borang keluar... dan yg paling penting tak der GPK 1 nak wat kan relief utk kelas aku... akhirnya berjaya juga tunggu sampai waktu balik.....


Minta my hubby ambil cuti 1/2 hari... Dia sepatutnya masuk kol 3p.m.... tapi aku minta tolong soh dia masuk kol 7p.m... So dia lah yg menguruskan semua... terasa sungguh bertuah ada my hubby yg sgt2 memahami n byk membantu during pregnant kali ni... sememangnya my hubby sgt2 ringan tulang... TQ so mush!!! Luv U so much!!!.....



balik jer rumah.... terus aku jadi cam gambar kat ats.... huhuhu

Untung juga Hazmi turut memahami... tak menggangu langsung bila my hubby told him mama sakit... Bila aku bgn jer terus dia tanya.. "mama sakit ker... sakit kat mana?? kepala mama pening ker??" aduhai anak... baiknya kamu... ekcelli Hazmi memang sangat prihatin... 

harap cepatlah hilang rasa tak sihat ni... bertambah plak pregnant kali ni aku memang lembik... badan asyik tak bertenaga... Nasib baik selera makan dah ok... kalau tak lg lah aku lembik... Semoga minggu mendatang aku bertambah sihat dan kuat... Next week jumpa doktor utk cek takut2 ada kencing manis..... harap2 semuanya ok lah... Doakan yg baik2 yer kawan2.... AAMIIN...

so aku mencari juga maklumat2 demam semasa mengandung... risau juga kan sbb nak mkn ubat tak leh sebarang ja... mesti ngn izin doktor... so aku jumpa blog Dr Zubaidi... boleh lah syer maklumat dgn ibu2 yg mengandung juga... dan lagi satu tentang pengambilan panadol masa mengandung... juga dr blog yg sama... TQ Dr kerana sudi berkongsi maklumat dgn kami... harap2 dapat membantu ibu mengandung yg lain...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif