Jamuan akhir tahun 2012 @Kapten Steamboat & Grill

Jamuan akhir tahun kali ni BAWS decide wat mkn2 kat Kapten Steamboat & Grill... terletak kat 8-01 & 10-01 Jalan tun abdul razak, Susur 6, Taman Suria Muafakat, 80200 Johore Bahru, Johor, Malaysia.... saper yg suka mkn ala2 korea leh datang sini... best n superb...



Selalu aku dok tengok kat rancangan Running Man tu bakar2 n mkn... Hari ni first time aku mkn... nak p mkn kat tempat lain aku cam was2... tapi kat sini kompem tak was2 n risau sbb ownernya memang org Melayu... siap ada tempat solat lagi... gambar2 ni semua aku ambil dr google.. tapi bagi yg nak tau lebih lanjut leh ke page FB Kapten kat sini


antara bahan utk steamboat
dan Grill
pilih yg mana korang suka
yg pasti sedap!!!!
daging, ikan sotong, udang, siput 
ketam, kupang, macam2 lagi lah
sampai tak terkata aku n member2 cikgu dok pulun makan tadi


Ni bukti kami cikgu2 p makan tadi... tak bayak gambar aku ambik sbb dok layan nafsu makan jer... makan2 ketawa, ketawa makan... kenyang perut suka hati... Alhamdulillah... masing2 balik bawa bau asap sampai ke rumah...haha


muka ceria n kekenyangan
rasa cam nak p lagi laks
with my family
bila agaknya...
adakah sempat return sblm bersalin????

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Mee Rebus Tulang ZZ Restoran ~~ Damansara Alif