~~22 hari berpantang~~

dari Hazim, hazmi hingga Saffa ni lah the best pantang aku... sbb nya kalau dulu memang my hubby n aku berdua jer... MIL n mak tolong kejap jer sebab my mak pun keje.. MIL pun ada hal kan.. tapi kali ni berpantang masa cuti sekolah so my mak pun cuti juga...

dari Isnin 10/12/12 mak dan ayah dah datang dari Kedah... My sis yg dok Kulai yg bawakan depa datang JB... Best sesangat berpantang kali ni ada mak n ayah.. tak yah lah aku wat keje sendiri... ada yg membantu... kebetulan plak Isnin tu juga my hubby dah start keje setelah 2 minggu cuti tanpa gaji jagakan aku n anak2... dan yg pasti ni lah tempoh paling lama my mak n ayah dok JB... 2minggu.. Sabtu 22hb baru depa balik Kedah smula...

Saffa makin hari makin byk karenah.. hari ke 7 tali pusatnya dah tanggal... senang sket nak uruskan.. sekarang tido tak nak sangat berbedung.. kalau bedung pun waktu malam jer tapi dgn syarat tgn nya dapat bebas bergerak... kalau tak merengek sampai aku pun x dapat tido.. sudahnya tak yah berbedung...

 hari ke 17
nyenyaknya tido kalau tak berbedung
abg ngah tumpang sekali
peace yoo

botak sudah pada hari ke 19
wan yg cukurkan rambut Saffa

hari ke 21
 makin boolat

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah