++Saffa Ridhwah again++

dah byk hari juga x wat entry tentang Saffa... start 22hb feb.. secara rasminya hantar saffa pada pengasuh... aku dah pun start keje... baru2 naik ni biasalah byk keje n time management lintang pukang...huhuhu cam x menang tgn jadinya... saffa laks ok jer... cuma masalah pada minum susu... dia lebih suka direct feeding... masalah nya byk juga puting aku cuba tapi gitu lah juga... any idea kawan2 blogger.... kongsilah sikit...

 keje mama bila menggodek hp
suka suki budak comel

Stock EBM aku pun x lah byk sgt n byk juga yg terbuang sbb aku x simpan kat tempat beku... Saffa lak minum sikit sgt.. lbh kurang 1/2 auns jer... sudahnya dia minum byk bila aku balik dr skul... memang minum byk sgt.. kadang2 sampai membuang lps minum... yg penting susu yg Saffa minum masih mencukupi... berat bertambah secara normal... harap lepas ni Saffa akan minum dgn lbh baik...

sekarang dah 3bulan 9hari... dua 3 hari lepas saffa dah pun boleh meniarap w/pun lehernya x lah begitu kuat lagi...
berusaha gigih petang kelmarin nak meniarap

pagi tadi bangun jer tidur
terus meniarap
kesian lak tengok rambutnya makan/cukur bantal
dah meniarap ni harapnya dapat lah rambutnya tumbuh cepat sket

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Trolley memudahkan. Kemas dan mudah