A little bit stress

Pagi tadi.... Lepas Hazim dah naik van.... Aku pun mengemas rumah, wat per2 yg patut... kena cepat sebelum Hazmi bangun... semua kain baju aku basuh,lipat yg dah membukit... pastu dah x tau nak wat per...hahahha  Nampak sgt rumak aku ni kecik..huhuhu
Pastu ngusung laptop bw masuk bilik, konon nak update sambil baring2 sblh Hazmi.... Elok jer aku buka tak sampai setengah jam hazmi bangun... Niat dihati hr ni nak tgk laman web PPD n data Emis dulu... Tapi

Sedikit stress bila buka jer laman web PPD Johor Bahru, ada news data terkini Emis ( data guru).... kena update n hantar sebelum 5hb Ogos....  Pastu ada plak bhn2 lain yg perlu dihantar sama.... Stress sbb aku mc n dok kat rumah, jdnya susah aku nak update data.... Moralnya aku kena gak p sekolah ni....

Dah tu plak esok ada taklimat utk guru data bagi pendaftaran PTK.... Stress lagi sekali cz x dapat nak p.... Kesian cikgu lain kena ganti aku p.... (TQ to Cikgu Shikin)... ganti ai p dengar taklimat.... nanti yg lain2, aku kena p sek gak uruskan pendaftaran PTK ni.... rasanya aku sendiri nak ambik exam PTK bulan 10 nanti. Insyallah kalau xder per yg melintang or menghalang niat aku nih...

Pening...Pening... dok pikir semua nih... Kalau tak MC kan senang... Doktor pun bg lama sgt plak aku rasa MC nih... walaupun jalan masih terencot. kadang2 kaki masih berdenyut, hati terasa x sedap dok saja jer kat rumah... Cikgu2 lain dok bertungkus lumus dok ajar anak2 murid utk coming UPSR termasuklah anak2 murid aku... Isk..Isk... harap2 bila aku naik nanti aku dapat cover balik... Terasa cam menyusahkan cikgu2 lain kat sek... Terima kasih sangat2 kepada semua cikgu yg membantu n tolong relief kan saya... Sory yer kengkawan...

Tak sabar nak tunggu 12hb Ogos ni utk p jumpa Dr. kat klinik orthopedik... harap2 tulang kaki aku ni dah sembuh sepenuhnya.... Bolehlah aku p sek smula pada 13hb esoknya... Doa2 semoga semuanya berjalan lancar... AMIN

Comments

Popular posts from this blog

Selamat berpuasa 2021 Ramadhan kareem

Kimcham Choy @ Bunga Lili Kering @ Bunga Pisang